Min lägenhet

av kujan79

Som sagt så har jag precis fått en ny lägenhet och denna är otroligt fin. Dock så har jag väldigt få möbler för den ytan jag har. Det känns skönt att ha en rätt stor lägenhet äntligen. Dock så medför detta problemet att jag måste möblera den. Eftersom det är en rätt så fin lägenhet så vill man ju självklar skaffa fina möbler. Detta blir dock tufft eftersom fina möbler också är dyra möbler. Det kommer att ta ett tags sparande men jag ska fixa det. Jag vill ha en fin soffa för uteplatsen och en grym grill. Det är egentligen det viktigaste just nu eftersom vi kommer mot sommaren. Det skulle även vara skönt att fixa en soffa inomhus också (jag har bara en gammal rutten än så länge) men det får man ta senare. Det kommer bli väldigt stora utgifter innan man faktiskt kan ta sig till Australien men nån gång kommer man väl dit. Min lägenhet är just nu den största prioriteringen. Jag vill ha en sån där fin soffa i korg men dessa kostar nästan 10000 så det kommer ta lång tid för mig att få ihop dessa pengar. Men nån gång kommer man väl lyckas med det också.

