Semester i sommar

av kujan79

Nu har jag börjat fundera över semester och helt klart skulle jag vilja åka till utlandet. Tyvärr tror jag inte jag kommer att ha råd med det. Man kan ju ibland hitta billiga resor på nätet, men för det mesta blir det ganska dyrt i alla fall. Det är en hel del som tillkommer och i slutändan blir det ganska kostsamt. Jag har faktiskt börjat fundera på Skellefteå även om det inte låter så exotiskt. Jag har en del vänner som bor där och jag tycker om den staden. Jag tycker också om att semestra i Norrland. Jag tycker att det är fantastiskt med ljuset under sommaren och Skellefteå ligger ganska långt upp i Sverige. Jag har börjat söka efter ett billigt hotellrum och jag tror jag har hittat det på hotellskellefteå.se som du får länk till här. Jag tycker det är en himla bra sida att boka hotellrum på. Det var i alla fall mycket lätt för mig att hitta ett bra rum och jag kommer att bo riktigt billigt i Skellefteå i sommar. Jag såg tydligt på kartan var hotellet ligger så jag kommer att bo riktigt bra också. Jag ser fram emot min lilla semester och jag tror jag valde helt rätt som semestrar i Sverige i sommar. Jag är säker på att det kommer att bli en fin sommar vädermässigt eftersom vi har haft en så kall vår i år.

